вівторок, 5 червня 2018 р.

Модуль 4. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті. Під час модулю ми: обговорили з іншими учасниками основні запитання; ознайомилися з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів; створили план оцінювання учнів; створили документ для оцінювання навчальних потреб учнів та розробили презентацію про основні ідеї вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 10. Рефлексія.  Тепер, розуміючи зміст поняття "фасилітація" відчуваю, що й раніше роль фасилітатора виконувала сама. Мо...

Культурне життя в радянські Україні в 30-ті роки: “Розстріляне відродження”