вівторок, 5 червня 2018 р.

Модуль 10. Рефлексія. 

Тепер, розуміючи зміст поняття "фасилітація" відчуваю, що й раніше роль фасилітатора виконувала сама. Можливо, це голосно звучить, проте це моя суб'єктивна думка. Про мою роль, як фасилітатора варто було б запитати у учнів, під час виконання ними проекту та по його завершенні. Тільки їх чесна відповідь може показати чи я впливала на підвищення ефективності їх роботи чи, можливо, їм заважала й не підтримувала.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. Фасилітація відрізняється від простого управління тим, що вона не має директивного характеру. Якщо при традиційних формах управління суб'єкт змушує учасників групи виконувати власні інструкції та розпорядження, то у випадку з фасилітацією її суб'єкт має поєднувати у собі ознаки керівника, лідера та учасника процесу. Вцьому модулі я створила документ для фасилітації. Визначила наявність усіх складових свого Портфоліо.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Модуль 10. Рефлексія.  Тепер, розуміючи зміст поняття "фасилітація" відчуваю, що й раніше роль фасилітатора виконувала сама. Мо...

Культурне життя в радянські Україні в 30-ті роки: “Розстріляне відродження”